تشکر رئیس‌ پلیس تهران از شهروندان
تاريخ : 28 / 12 / 1392برچسب:, | 8:8 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سردار ساجدی‌نیا

رئیس پلیس تهران بزرگ ضمن تشکر و قدردانی از پایتخت‌نشینان به منظور عمل به توصیه‌های پلیس ابراز امیدواری کرد، شهروندان تهرانی، سال ۹۳ را با خوبی آغاز کنند و به پایان برسانند.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز سردار حسین ساجدی‌نیا در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم در تشریح آخرین وضعیت چهارشنبه آخر سال تهران و جمع‌بندی اقدامات انجام شده اظهار داشت: خوشبختانه امسال وضعیت معابر و مناطق مختلف تهران بهتر از سال گذشته بود و وضعیت ترافیکی در تمام محورها در حالت روان قرار داشت.

وی با بیان اینکه هیچ‌یک از معابر مسدود نشد، افزود: تنها 15 نفر از هنجارشکنان توسط مأموران پلیس دستگیر شدند و خوشبختانه وضعیت تماس‌های دریافتی با مرکز فوریت‌های 110 نیز با کاهش 37 درصدی همراه بود.

رئیس پلیس تهران بزرگ در پایان ضمن تشکر و قدردانی از پایتخت‌نشینان به منظور عمل به توصیه‌های پلیس ابراز امیدواری کرد، شهروندان تهرانی، سال 93 را با خوبی آغاز کنند و به پایان برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم، امسال عملیات پلیس با همکاری سایر دستگاه‌های امنیتی، امدادی و دستگاه قضایی پیگیری شد و به گفته نماینده آتش‌نشانی در مرکز عملیات پلیس، 307 تماس با آتش‌نشانی گرفته شد که از این میان تنها 6 مورد قابل توجه بود. همچنین نماینده اورژانس در مرکز عملیات پلیس از مجروحیت 38 نفر و انتقال 17 مصدوم و درمان 19 نفر و همچنین فوت یک دختربچه خبر داد.

سال گذشته 322 تماس با مرکز آتش‌نشانی و مصدومیت 50 تن به مرکز اورژانس تهران گزارش شده بود.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: